Update your browser to use the site

Херсонське підприємство «Агропродукт Логістік» зміцнює позиції на ринку вантажоперевезень

24.09.2021

Українські фермери закінчують збір урожаю, в цьому році по багатьом культурам він видався вдалим і навіть рекордним.

Однак виробити якісну продукцію – це важлива, але всього лише половина справи, а далі постає питання реалізації. І знову ж таки, мало знайти вигідного покупця, треба ще вирішити задачу транспортування, щоб товар був доставлений в терміни і не втратив у якості.

«Самі з вусами»

У херсонській компанії «Агропродукт, ЛТД» в пошуках перевізників вирішили «далеко не ходити» і створили ще одне підприємство «Агропродукт Логістік», яке за порівняно короткий час існування вже встигло заробити на ринку вантажоперевезень репутацію надійного партнера і «обзавестися» серйозними клієнтами.

«Мова не йшла виключно про вирішення питання транспортування нашої продукції. Ми з самого початку були націлені на надання послуг, причому, послуг високого рівня і широкого спектра. Транспортна логістика – це ціла наука, але ми ризикнули її освоїти, і у нас виходить. За чотири роки ми виросли, зараз це якісно нове пыдприэмство – в рази збільшили автопарк і розширили його функціональні можливості», – розповів директор ТОВ «Агропродукт, ЛТД» Володимир Хвостов.

Всього за 4 роки – з 4 до 40

А почалося все зі спільного бізнес-проекту з компанією «Данон». У ньому – ТОВ «Агропродукт, ЛДТ», окрім постачальника молока, яке виробляє одне з підприємств компанії «Торговий дом «Долинское», виступив ще й у ролі перевізника. Спочатку придбали чотири автоцистерни для молока, потім – ще три, одна з яких може перевозити масло.

«Це була конкретна бізнес-модель з чіткими зрозумілими тарифами. Ми вирішили інвестувати в придбання молоковозів, з яких все і почалося. Машини придбали якісні, виробництва Польщі чітко відповідно до техзавдання від «Данон» – була передбачена установка автономних гідравлічних насосів, цистерни певної кубатури, з певною кількістю відсіків. Сьогодні у нас 6 бочок для молока і 1 бочка для перевезення масла – з паровою сорочкою для підігріву рідини в зимовий період», – розповів директор «Агропродукт Логістік» Валентин Чечетов.

Зараз молоковози «Агропродукт Логістік» надають послуги підприємствам у чотирьох областях України.

Серед напрямків компанії «Агропродукт, ЛТД» – вирощування зернових. Тому цілком логічно, що незабаром в автопарку «Агропродукт Логістік» з’явилися зерновози. А не так давно придбали ще й рефрижератори, цей вид перевезень в компанії вважають перспективним і мають намір його масштабувати.

Сьогодні, через чотири роки, автопарк ТОВ «Агропродукт Логістік» налічує вже 40 спеціалізованих транспортних засобів.

Ні технікою одною

Потужна, сучасна технічна база – це значущий фактор, але все ж вона нічого б не коштувала без тих, хто керує всіма цими потужностями. До підбору кадрів в «Агропродукт Логістік» підходять відповідально, вимоги досить високі.

«Відповідальність і дисципліна – для нас не порожні слова. У нас досить професійний штат, в тому числі і всі нині працюючі 45 водіїв, які проходять кілька етапів, перш ніж потрапити до нас. Ми не просто проводимо співбесіду з претендентами, ми перевіряємо всю їх «водійську історію», далі вони проходять тестування – і теоретичне, і практичне. У нас є практика введення в посаду за допомогою спеціально підготовлених роликів, тобто, ми ще і «підтягуємо» знання наших майбутніх водіїв», – каже Валентин Чечетов.

Поряд з кваліфікаційними вимогами існує і серйозний контроль роботи водіїв. Всі машини оснащені GPS- трекерами і датчиками палива, ведеться моніторинг пересування транспорту, зокрема і стосовно можливих зливів палива. Якщо водій помічений в паливних махінаціях – штраф і беззастережне звільнення.

Однак в кадровому питанні «Агропродукт Логістік» не діє виключно за принципом «батога», як могло комусь здатися, про «пряники» тут теж не забувають, запевняє Валентин Чечетов:

«У нас є стабільність і в організації роботи, і у виплаті гідної заробітної плати, у нас передбачена медична страховка для водіїв і всього штату даного напрямку за рахунок підприємства. У нас все справедливо, хто, що заслужив, то й отримує – або заохочення і подяку, або зауваження та стягнення. Ми дуже вимогливі, але при цьому обстановка у нас командна. Я вважаю, що водій – це частина нашої команди, завжди їм про це нагадуємо, вибудовуємо відносини так, що ми повинні всі разом рухатися до загального результату».

Надійний контрагент – солідні клієнти

І результати говорять самі за себе – серед клієнтів «Агроподукт Логістік» великі, з ім’ям компанії – «Кернел Трейд», «Прометей», «Дельта Вілмар», «Укрлендфармінг», «Ерідон», «Ерідан Комерц», «Сантрейд», «Луї Дрейфус». Співпраця сторін будується на взаємній довірі та впевненості в завтрашньому дні. З одного боку, «Агроподукт Логістік» впевнений у платоспроможності своїх клієнтів, в забезпеченні ними системності в перевезеннях, і в їх сумлінності. З іншого – клієнти вже знають головне – їх замовлення буде виконано надійним контрагентом, своєчасно і безпечно.

Плани амбітні, але реальні

Сьогодні ринок вантажоперевезень досить насичений, але, як бачимо, «Агропродукт Логістік» непогано «тримається на плаву». Більш того, тут взяли курс на удосконалення, стратегія розвитку логістичного напряму «Агропродукт, ЛТД» вражає – до 2025 року планується збільшення автопарку до 100 машин і вихід на міжнародні перевезення. З огляду на підхід до справи, ці плани цілком мають шанс стати реальністю.

«Ми постійно працюємо над зміцненням своїх позицій на ринку провідних логістичних компаній. Ми створюємо позитивний імідж і піклуємося про бездоганність репутації. Тому ми за впізнаваність – наші машини і форма водіїв брендовані. Наш продукт – це своєчасна, безпечна доставка вантажу, і за чотири роки, як ми на ринку вантажоперевезень, до роботи нашого логістичного підрозділу претензій не висловив жоден клієнт. У нас чітка позиція на ринку – всі знають, що ми перевозимо, з дотриманням усіх вимог, в тому числі і габаритно-вагових нормативів. Сьогодні наш логістичний підрозділ впевнено «стоїть на ногах», хоча правильніше було б сказати «їде на колесах», рухаємося ми в напрямку розвитку, працюємо на перспективу», – підсумовує керівник агрокомпанії Володимир Хвостов.

 

 

Вернуться
Обратная связь





×