Update your browser to use the site

Нововведення в сфері ГВК херсонський вантажоперевізник «Агропродукт Логістік» сприйняв позитивно

13.10.2021

Ремонт і будівництво доріг – один із пріоритетних напрямків роботи нинішнього керівництва країни, він займає значне, в тому числі й у фінансовому аспекті, місце в програмі Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво».

Дороги в Україні стають краще – факт, але наскільки вистачить цих доріг? Про це влада також турбується і приймає відповідні рішення. Зокрема, 29 червня цього року Верховна Рада прийняла Закон «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю», який з 1 жовтня нинішнього року вступив у силу.

На дорогах України, вже не в тестовому режимі, запрацювали комплекси WiM, які автоматично під час руху транспорту зчитують його вагу, габарити, номерний знак і передають інформацію до бази даних. Автоматично будуть приходити і штрафи порушникам габаритно-вагового контролю.

Сума штрафів – від 8,5 до 51 тисячі гривень, в залежності від порушення.

З великою ймовірністю, багато приватних осіб і компаній, які займаються вантажоперевезеннями, цим нововведенням не зраділи.

Однак є такі, які їх вітають, адже думають не лише про власний прибуток, а й про збереження доріг, і про життя і здоров’я людей.

Саме за таким принципом працює херсонське підприємство “Агропродукт Логістік”. З приводу нововведень в області габаритно-вагового контролю ми не засмутилися, навпаки, говорить директор підприємства Валентин Чечетов:

«Зміни, що відбулися, дуже позитивні. Всі хочуть їздити хорошими дорогами. Ми, звичайно, теж за збереження доріг. Але це неможливо без контролю не лише ремонту, будівництва доріг, але ще й їх експлуатації. Радує, що саме в цьому напрямку вживаються нові заходи – автоматичне зчитування під час руху ваги машини не дозволить працювати якимсь схемам ухилення від відповідальності. Вирівнюються умови роботи для всіх гравців на цьому ринку. Якщо до цього возили з перевантаженням по 50 тонн, образно кажучи, зараз потрібно буде возити норму – відповідно збільшується в два рази попит на автотранспорт, у свою чергу тарифи адаптуються, стають більш привабливими. Ми готові до цих нововведень, правила гри повинні бути однакові для всіх».

Чотири роки тому підприємство «зайшло» на ринок вантажоперевезень з початковим і незмінним принципом – працювати без порушень, згідно з усіма прийнятими нормативами.

«Ми спочатку купували транспорт європейської якості – полегшений, для перевезень за нормами, за вимогами. З огляду на полегшену вагу наших машин, ми можемо перевозити 25 тонн, тоді як інші важкі вантажівки – тільки 20 тонн. Температурний режим ми також не ігноруємо і контролюємо його дотримання. Звичайно, доводиться щось втрачати в прибутку, але ми розуміємо, що температурний режим – це навіть не про збереження доріг, це, перш за все, про життя і здоров’я людей. Водій, який відпочив, який дотримується графіку руху – це зменшення ризиків ДТП.

Але деякі перевізники, які працюють за принципом – чим більше вони їдуть, тим більше зароблять, йдуть на такий безвідповідальний ризик і це виливається в ями, «хвилі», засипання на дорозі, аварії.

Тому я сподіваюся, що закон про ГВК – це тільки початок удосконалення законодавства в сфері вантажоперевезень, і що далі також будуть врегульовані питання режиму праці і відпочинку водіїв, що однакова відповідальність лягатиме на всіх учасників ринку логістики – вантажоперевізників, вантажовідправників і вантажоодержувачів.

Тільки в такому випадку проблеми на дорогах вирішаться», – резюмував Валентин Чечетов.

Читайте також: Херсонське підприємство «Агропродукт Логістик» зміцнює позиції на ринку вантажоперевезень

 

Вернуться
Обратная связь





×